tisdag, oktober 07, 2008

säckig och okapabel till rörelse.

Jag har sjunkigt långt ner i soffan, dragit min luva långt ner i pannan och lagt upp fötterna på bordet. Efter ett träningspass som förvandlade mig till en liten pöl av svett är det nu inte en chans att jag orkar röra på mig. Sängen lockar, men det innebär att jag måste resa mig upp, vilket inte lockar alls! Så här sitter jag, med Words öppet, mest för synes skull då jag verkligen inte rört de pressmeddelande jag borde skriva till imorgon sen innan träningen, datorn i knät och tvn påslagen. Dagens tre timmar långa föreläsning handlade om uppbyggnad av artiklar/pressmeddelande, vikten av att fånga intresse redan i rubriken och att ha en bra inledning som även den väcker intresse. Ni förstår på både min rubrik och inledning att jag adaptat detta direkt till min blogg, pyttsan!

with love

Inga kommentarer: