onsdag, oktober 08, 2008

maggropen

Ni de där känslorna som biter sig fast i maggropen på en. De man absolut inte kan fly, de som plötsligt bara finns där utan att man riktigt kan förstå varför.

Jag vaknade med en sådan. Det är någon form av oro, tror jag men jag kan verkligen inte placera vad jag skulle vara orolig för. Dock finns den där, och påverkar mitt humör. Känner inget sug till något idag, helst skulle jag vilja dra täcket över huvudet, stänga dörren till min "skrubb" och vakna imorgon med en helt annan känsla i maggropen. Aber nichts. Nu skall det cyklas upp till skolan, lämnas in ett pressmeddelande, tränas, hämtas ut pressmeddelanden, ätas, läsas och kritiseras. Sen, om ingen fått mig på andra tankar, ska jag nog dra täcket över huvudet och försvinna. Eventuellt äta hysteriskt mycket popcorn och se en snyftfilm.

with love
pst! i övrigt har jag glömt att nämna att systeryster kommer hit nästa helg. glädje!

1 kommentar:

Anonym sa...

hatar den dar kanslan.
skickar over en cookiedough b&j pa nagot telepatiskt satt. det behover man da.