torsdag, oktober 16, 2008

en förening.

Tills imorgon skall vi skriva en text, enligt retorikens alla regler, om en förening. Valfri, existerande eller påhittad, just pick one! Så här sitter jag: jag och min beslutsångest!
Fotoförening? Naturförening? Brödförening? Seglingsförening?
Tror dock jag har kommit till ett beslut, va tycks om föreningen:

Riktiga Skidnördar ?

Tanken är att vi skall skriva text som vi sen skall publicera på en hemsidan som vi ska designa i nästa vecka, så ett ämne där man kan hitta lite snygga foton känns inte helt fel. Tänkte utnyttja några kära vänner för detta ändamål, de vet inte om det än... men snart!

Så då är det bara att skriva, komma ihåg att ha med narratio, propositio, argumentatio, conclusio(låter ju mycket flashigare om de på latin..eller!?), metaforer, liknelser, metonymier etc etc.

Time to write, StepDance kl 17....

Oh, afrodance igår. Något jag varmt kan rekommendera, även om stegen mer var taget från arobic och step än från afrikas savanner så var det himla kul. O idag har jag ont i svanken, av alla ställen!
always with love
pst! systeryster kommer imorgon

1 kommentar:

Anonym sa...

jag vill gärna bli utnyttjad =) fick nya kameran idag,... weeee =)

love