måndag, oktober 13, 2008

the hellacopters

jag & amanda

Att avrunda helgen, och söndagen, med en brak-konsert är inget jag har något emot. Det är faktiskt grymt uppiggande och roligt med konserter, något man lätt glömmer då de ofta är ruskigt dyrt. Anyway, jag och amanda var på The Hellacopters igår. Bandet öste på för fullt, delar av publiken var minst lika taggad! Nog för att jag med kan älska att studtsa upp och ner till go musik, eller iaf digga med, men hela den här hoppa på folk, springa in i dem, ta av sig tröjan och skaka sitt svettiga hår. Eh, well låt oss säga att jag inte köpt den delen i det hela än. Oavsett - grym konsert! Jag som kanske inte är deras största fan, och inte har alla deras skivor, njöt faktiskt till fullo av alla låtarna. Favoritlåtarna var nog: I'm in a band, By the grace of God och Hopeless case of a kid in denial. Dock var det mesta de levererade hur bra som helst. (Fyra toasters, amanda?)

Övrigt idag: Jag utmanat lina att köra dubbla träningpass med mig, först step bas och sen fys-gympa. Vi lär vara spyfärdiga framemot halv åtta i kväll, då sista passet är slut. Utöver detta blir det föreläsning och sen behöver jag plugga lite vid sidan av.

so bring on the day

with love

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för en härlig kväll Götet!