torsdag, oktober 02, 2008

lägenhet, någon?

Fick tillfällig panik över att kanske stå bostadslös i december.
Gick in på alla fastighetsbyråer jag kunde hitta i Umeå området och letade.
Tomt. Empty. Inget. Nada. Niente. Nothing.

Inlämningen är som ni vet gjord, jag har helg och vi åt grillbuffé på NH igår kväll för att "fira".
Det var himla trevligt. Idag har jag inte gjort mycket vettigt. En vända på stan, ett träningspass och sen TP + scones ihop med härligt folk här hemma.

Nu borde jag sova, eftersom mitt letande ändå inte ger resultat.
with love

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kolla blocket, kategori lägenheter.

Anonym sa...

kan gladja dig (?) med att det ar lika hopplost i sydney. eller sa e man lite for krasen.. haller tummarna for att du hittar ngt snart. har loser det sig nog inom en dag eller tva, men det kanns meckigt!
lots of love