onsdag, oktober 15, 2008

can't stop.

det finns saker jag borde bannlysa från mitt hem då de i princip tar slut innan jag inser att jag köpt dem.
saltlakrits är en sådan grej, jag har verkligen ingen botten när det gäller det godiset.
clementiner är ytterligare ett exempel, det är ju så ofantligt gott. fryst mango äts också upp alltför fort och sen är det russin då, de är typ slut innan jag kommit hem från affären.

detta kom jag att tänka på nu, därför att jag precis ätit upp russinpaketet jag köpte i morse.
bummer.
with love
pst! ska testa afrodans idag.. wish me luck.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lakrits och clementiner har jag problem med också.. Hoppas dansen gick bra!

Anonym sa...

haha, dina russin ar en klassiker.
hoppas du inte ar upptagen vid lunch idag - da hade jag tankt att ringa :)
lots of love.