fredag, oktober 20, 2006

Wish me good luck...

Ångest och högskoleprov imorgon! Gah - jag sa till en kompis tidigare idag att jag var nervös och fick till svara "Varför det? Det går ju åt h****** för alla första gången!" Så med den inställningen kanske jag kan gå in och skriva det ändå.. Har ju kvällen o se framemot! "förviharskrivithögskoleprovet"-partaj m L & A + fler [sugen?]
för att inte tala om söndagen: skogspromenad! och måndag ledig.. Well, om ja bara får skriva de där himla provet imorgon så skulle allt kännas lite lättare!

Håll tummarna för mig, de behövs!

1 kommentar:

Frida sa...

Heeej! Gick det bra?! Dom skrev här på Högskolan med, så när jag kom hit iförmiddags o såg det så tänkte jag på dig! Hur det än har gått så är du duktig bara som gör det ;) :D Usch, jag sitter på skolan o pluggar, inte alls kul... inte på en lördag. Ska nog gå hem snart dock! Puss!