tisdag, oktober 17, 2006

tappra försök, men det är svårt!

9.03 Klev upp ur sängen, redo att möta en ny dag..el ngt i den stilen!
9.10 Fixade frukost och satte mig vid tvn...
9.55 De gamla högskoleproven ligger gapande på bordet - kom igen hanna!
10.25 Delen med de svenska ordet är gjord, apa va d gick dåligt!
11.03 Nu kör vi på "läs"-delen ..men hm, e jag inte lite hungrig ändå?
11.15 Ett äpple hade suttit gott...
11.45 Undrar om jag inte skall städa mitt rum?
12.25 Lunchdags tror jag bestämt!
13.12 Okej, då kör vi, den engelska delen är nästa utmaning!
13.42 Tråååkigt...
14.06 Syrran kommer hem, och jag är extremt sällskapssjuk!
14.10 Var ett tagsedan jag pratade med mormor, ett samtal till Hälsingeland blir nästa utmaning!
14.20 Hm, smsar mr P för att kolla läget med honom och undvika att läsa lite till...
14.30 Syrran har tv på ashögt, kan hon inte sänka jag kan inte fokusera!!! [as if the tv was the problem!]
15.41 Mailar Erika i England och försöker hitta något gott att göra med laxen på arla.se
16.55 Bloggar istället för att plugga och har kommit till insikt: inget mer kommer bli gjort idag! [inte på den fronten iaf!]

over and out!

Inga kommentarer: