onsdag, oktober 25, 2006

Left my mind all confused!

I just wanted them to live a "happy ever after"-life...

Gah - sett två riktigt fina, sorgsna och kärleksfulla filmer på raken nu. Before Sunrise och Before Sunset. Om två människor som möts på livetsresa och får en dag tillsammans [första gng i before sunrise & 9 år senare i before sunset], en dag som färgar resten av deras liv! Efter att ha sett den har jag en märklig känsla, det pirrar och gör ont inombords samtidigt, jag vill våga ta steg jag annars håller tillbaka. Att verkligen uttrycka vad man känner stund för stund, inte låta tillfället gå en förbi... Samtidigt vill jag hålla tillbaka allt jag känner för att kunna undvika den riktigt stora smärtan. Men som han sa i filmen: "You can't live life avoiding pain"... Märkligt hur vissa filmer berör och sätter igång hjärnan. hm.. Left me thinking of you.
Nej, nu ska ja se om jag någonstans i klädhögen i mitt rum kan hitta bilnyckeln, sen ska jag till farmor&farfar.
Adios!


Inga kommentarer: