söndag, oktober 22, 2006

Over and done!

Yes, högskoleprovet är over and done with! Weiho! O som alla säkert känner till kunde man ju redan igår rätta sitt prov hemifrån - jag vägrade! Har än inte gått in på siten där man kan göra det, och jag tror faktiskt jag väntar tills jag får pappret i handen [svälj] om cirka fyra veckor! Punkt!

Nu skall det promeneras, för att kompensera det faktum att jag satt inne hela dagen igår! Jag, berra och marcus skall ge oss ut på skogspromenad - skogen: here we come! Frisk luft, gula höstlöv och friheeet!

Idag skall jag njuta av dagen...

Ciao!

1 kommentar:

Anonym sa...

hola! nu har vi flyttat till San Diego och det ar ett skabbigt stalle! sa vi skall kolla vidare efter ett annats stalle att bo pa. glomde ju helt fraga dig hur det gick pa hogskoleprovet??? hur langt id tar det tlls du far reda pa resultatet? wellw ell, det avr jattekul att prata med dig! ta had omd dig! kramar i mangder! lotta