måndag, oktober 09, 2006

känsloboll

Promenerade hem från spårvagns hållplatsen klockan 4 i söndags morse, ägnade promenaden åt att försöka ignorera min skoskav och plocka kastanjer. Hela allén var fylld av kastanjeträd och jag hade inte insett hur mycket höst det faktiskt var förren jag såg alla kastanjer som fallit ner. Höst är vackert, men den kommer ha svischat förbi innan jag insett att den ens varit här! Vill hinna njuta av höstfärgerna, regndropparna, vinden och den ljuva höst solen! Ska göra mitt bästa för att capture the moment!

Nu är det redan måndag och helgen ligger lite förvirrat bakom mig [förvirrat? ja..vart tog den vägen?] kan nästan säga att jag är ledig idag dock, ska bara till po.p och jobba 3 timmar.. skönt! Imorgon måste jag komma ihåg o prata med min chef om ledighet andra helgen i november, ska boka resa till UK då! Wei! London, the sandwichplace, indisktkäk, mango, mariam-smurfen, starbucks, harpenden - erika&daryl, st albans - here i come! Måtte jag få ledigt!

Nej, nu skall jag laga lunch och jag ignorerar de faktum att min title inte har något att göra med min text - för det är ändå sååå bara jag!

Enjoy your day, capture the moment!

Inga kommentarer: