torsdag, oktober 12, 2006

Aj mitt öra!

Har haft lock för vänster örat i tre dagar nu, har provat allt jag kan komma på och köpt revaxör från apoteket..inget har hjälpt. Nu gör det ont och det ekar i huvudet. Känner mig som jag lever i någon form av bubbla, oerhört märkligt! Ska nog ringa min husläkare [hehe, min farbror] se om han kan ställa ngn diagnos över telefon .. orka sitta på ngn mottagning el så. Nej d får nog gå över av sig själv.. får testa revaxör igen - kanske är en vaxpropp [uuu..äckligt] trots allt!?
Så är det meningen att Myrorna skall komma och hämta våran gamla soffa, de får gärna komma nu så jag kan lämna huset? Känner mig som en fånge i mitt hem..
Har ägnat lite av dagen åt att titta på ett gammalt högskoleprov och uppgifterna där förut, aa det kommer gå kasst för mig nästa lördag! Ugh!

I övrigt lämnade min lunchdejt återbud pga. jobb - suck. så nu får jag väl anstränga mig till att fixa något själv, inte alls sugen. men men: Lunch nu.omotiverad.

pst: sorry för ett inlägg om [mesta dels] vaxproppar, de e verkligen helt oacceptabelt!

1 kommentar:

Frida sa...

Hoppas verkligen att ditt öra blir mycket bättre!!! Annars får du gå till farbror doktorn! Puss!