torsdag, oktober 05, 2006

mattegeni!? nej.

Miniräknaren har varit det närmaste hjälte jag kommit idag [kan en sak va en hjälte..? knappast!] suttit böjd över syrrans mattebok, A & B kursen. Hann bara med en del av A, helt ofokuserad pluggning..men jag började ialla fall. Reslutatet av ofokuserad pluggning är att man sitter inne 6 timmar istället för de 2-3 timmar det tagit om jag pluggat effektivt. En heldag har passerat. Känner mig ändå duktig, trots att jag borde gjort mer!

Jobba imorgon sen har jag HELG, detta är stort... 8 veckor sedan sist! Konstigt nog känns det tämligen meningslöst med helg, vad skall jag göra av tiden? Hm.

Time for a walk.

Bye

1 kommentar:

Anonym sa...

ska du tenta upp dina matte betyg?! Eller försöker du bara hjälpa syrran?! Vad duktig du är iaf!!! Jag kan knappt räkna 1+1 utan miniräknare längre.... skulle inte klara mig utan den! Hoppas du får en trevlig helg nudå när du är ledig!! Nä nu ska jag krypa ner i soffan eller nåt med min mensvärk :( Puss puss!!