söndag, juli 30, 2006

försent...

försent för att skriva egentligen, men jag är ju uppe...
varit iväg två dagar m familjen ute på havet, strax utanför vargö och sen vinga. Inga lång resor direkt.
Mycket tankar som snurrat runt, vad är det med mig och mina tankar? borde sluta tänka! ja menar i slutändan gör de mig sällan något gott, tankar fram och tillbaka om livet. vad är det med denna meningslöshet som tynger mig, ni vet den här känslan av att ingenting har någon betydelse och att vara likgilltligt inför allt som sker... jag gillar det inte! men jag är inne i en sådan period nu, säg till mig att göra något och jag kan göra det men i slutändan bryr jag mig inte... det har ingen betydelse! hur jag än vrider och vänder på saker och ting så är det typ inget som får dagen att se ljusare ut el mig att må bättre... guess this is how life is right now. suck!

nej ja borde sova, ögonlocken e sjukt tung och detta är tämligen meningslöst..

ciao!

Inga kommentarer: