söndag, juli 16, 2006

det blir en dag på havet...

Söndag: ingen ångest (inget jobb måndag), strålande solsken, underbar frukost som väntar [vaniljyoghurt & Gott Liv!-müsli] och en hel dag framför mig. känns bra, hur ska jag fördela min tid? hm. blir nog återigen en dag vid havet, måste ju passa på och njuta när man bor på en av världens allra vackraste platser. sen när regnet smattrar mot rutan och de blåser snålblåst ute så är det kanske inte vackert i samma bemärkelse, snarare mysigt (efter 4 månader med konstant regn så är det inte ens det) så man får njuta nu, nu när västkusten är som bäst!

att göra i veckan [förutom att njuta av att va ledig]:
  • tapetsera gaderobsdörrarna
  • hämta ljuvliga K på landvetter (äntligen hemma)
  • köpa levi's twister jeans (vet att det inte är inne me bagy, men d ska ju sluta me dem o de e ju sååå sköna!)
  • laga cykeln (inte jag, verkstaden... lämna in den då da!)

nej, nu skall jag läsa gp och äta min frukost, för att sedan ragga upp någon att åka ut på havet med.

ciao!


Inga kommentarer: