fredag, juli 21, 2006

ännu en dag...

vill ha:
en resa inplanerad i höst
nya shorts
mer än 6 timmars sömn
glass från glasserian på frölundatorg (italiensk hemmagjord glass, mums)
fler soliga dagar
jordgubbar i mängder
en kram
sommar regn (bara en dag)
Kom precis hem från en fartfylld dag. Jobbade mellan 7-17, sen hann jag mellanlanda (dra på mig shorts och ta ett äpple) för att svänga en väg förbi heden där en polares lillebrorsa spelade 8:dels final i Gothia-cup (förlorade dock) efter det bar det givetvis ut på havet. Havet låg verkligen spegelblankt och solen var fortfarande varm, underbart skönt! Låg i och flöt (hehe) länge. Skönt att svalka av sig efter en dag av bärande på kläder fram och tillbaka (hängde om..) Sen gick jag och ljuvliga K en kort promenad, och nu sitter jag här med värkande fötter efter att ha stått upp i princip en hel dag, en nackdel med butiksjobb som man inte kommer ifrån. Bra skor är ett måste! Lite mer humana tider imon då jag börjar 9.30, and then weekend! Wei!
Sleep tight!
Ciao!



Inga kommentarer: