söndag, juli 23, 2006

Grillpartaj i går kväll, jätte mysigt & trevligt. satt på min altan till 4 på morgonen, sen tog jag tag i disken (nackdelen med o ha folk över på mat) och kom i säng vid 5 någon gång. Vaknade för två timme sen och insåg att jag skulle sova bort hela dagen om jag inte gick upp, so here I am waisting my time writing on this blog that no one reads! bravo!

Ska cykla ner o bada strax med Frida, angel... älta lite tankar och känslor. Även om jag har börjat lära mig att mitt ältande ofta inte är hälsosamt (ältar ni också andra människors beteende och tankar tills de är små atomer ... utan att detta egentligen ger mer klarhet!? i, do) så måste det ibland göras, ut med mina tankar och in med nya. I hopp att få mer klarhet i vad som händer runt om en, oftast ältas killar. Inte alltid killar som i han med stort H, utan även killkompisar som beter sig märkligt. Förstår jag mig på killar bättre nu än för 3 år sedan? knappast.. men jag förstår mig på enstaka personer bättre än tidigare. dem som på ett eller annat sätt blivit ältade. Hm. (inser att detta får mig att låta fjortis, men vi vet ju att vi alla gör det, på ett eller annat sätt.) kommer nog alltid älta, allt från gårdagen och resor, till kärlek och bekymmer.

Nu måste jag åka, Frida & havet väntar... får fortsätta mina tankar där!

Enjoy!
Ciao!

3 kommentarer:

Frida sa...

Jag läser ju !!! Alltid någon hehe :D Ältandet ... ja det kan bli för mkt ibland, men vad vore vi utan det ?! Gud vad klockan är mkt (14.42)! Anders har inte gått upp än o jag har inte ätit något på hela dagen ... dags att ta tag i saker kanske ?! Hoppas du får en underbar dag vid havet ! Puss

Frida sa...

din klocka stämmer inte ... :D

Anonym sa...

aaa....för älta e vi juh INTE bra å min prinsessa!!!! jag vet att detta kommer i senaste laget...MEN...bättre sent än aldrig...PLUS jag e minsann här läser dna bloggar...mes för att jag e e snokis precis som DU ;)
Fetpuss