tisdag, september 16, 2008

skolflicka utan studiero

De är riktigt ovant att studera. Att hänga över böcker, reflektera och fundera.
Igår satt jag ett tag i biblioteket, sen efter träningen försökte jag fortsätta där jag slutade.
Betydligt svårare, jag vet inte om det var för att det var kväll, eller för att jag var hemma. Ovasett lyckades jag aldrig hitta någon studiero. Blev mest ett evigt promenerande mellan köksbordet, soffan, kylskåpet, stereon, fruktskålen och tillbaka.

Idag skall jag svänga in på jobbet innan träningen (jepp, ja fick det!), sen ska jag träna och efter det föreläsning. I eftermiddag ska jag och Amanda faktiskt bada i nydalasjön, ingår i ett av nollningsuppdragen. Freaking cold. Längtar inte. Sen grillning. Blir till att packa på sig massa kläder. När jag la mig igår kväll strax efter elva var det härliga 2 grader ute. Hello höst!

with love

Inga kommentarer: