tisdag, september 02, 2008

galet taggad

Jag är så galet sugen på den här linjen, känns som en dröm att jag skall läsa det här. Jag skall verkligen lära mig allt de som de står och berättar om. Lilla jag. Galet. Det kliar i hela mig när vi nu haft introduktion i två dagar, hon som är programansvarig står och berättar om hur vi hittar schemat på webben, vart vi får tag i böcker och ungefär hur termin 1 kommer se ut. Jag sitter och vrider mig i bänken och vill börja nu NU! Antar jag kommer få min beskärda del av plugget och om en sisådär 2 månader ångra grovt allt ovanstående (i princip) men just nu... Can't wait!

I övrigt är jag grymt sugen på att göra om min blogg, jag suger på sånt... vet verkligen inget om hur man gör. Önskar det fanns snabb kurs på nätet, någon som vet?

I eftermidda blir det inspakstjafs, säkert skit kul. "17.40 utanför Humhuset, kom varmtklädda i kläder ni inte är rädda för att smutsa ner, sen förfest och sen utgång på ClubCorona", jo men visst... utgång i mjukisbyxor, here I come! Är dessutom tokförkyld, dricker just nu citronvatten med honung och ligger på soffan i hopp om att snabbt bli frisk. Någon som har vrål bra kureringstips!?

with love

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu är jag här igen hehe! Inge bra på bloggspot hur man ska göra den snygg, därför jag bytte till blogg.se, där finns det en massa om hur man kan göra sin blogg snygg. Finns massa som gör bloggar om hur man gör snygga bloggar :P Hoppas du blir frisk snart och att du får kul ikväll! Puss