tisdag, september 30, 2008

Ett halvår goes tre år?

När jag flyttade hit för en månad sen levde jag i tanken om att jag skulle bli här ett halvår och sedan återvända hem för att studera en KY-utbildning hemma i Göteborg. Ju mer dagarna går, ju mer inser jag att det inte kommer bli så. Utbildningen som jag funderat på hemma är en Copywriter utbildning, något som jag tror jag hade tyckt varit skit kul. Dock blir det en betydligt smalare utbildningn än det jag får idag, och jag är helt fel människa för smala utbildningar! Jag är alldeles för velig, och alldeles för intresserad av massa olika saker för att få det att gå ihop. Så som det ser ut nu blir jag kvar, kanske söker den nästa år om jag då känner att det är mer aktuellt.

I december går 2:a handskontraktet på våran 2.5:a ut och det är dags att leta efter nytt hem. Idag skall jag, amanda och hennes vän frida iväg och titta på en 5:a, tanken är att vi tre + nina ska dela lägenhet. Tror det skulle funka galant...

Nu hoppas jag på den här 5:an, så jag slipper stå hemlös i december.
Håll era tummar för oss, är ni gulliga!

with love

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håller tummarna! Kram Linda Dahl

Anonym sa...

Tänk vad roligt vi ska ha i tre år! ;)