söndag, september 28, 2008

good weekend.

Gick igenom min SMS-inbox och min telefonlista häromdagen, den ena skulle rensas och den i den andra letade jag efter ett nummer. Insåg då hur många av de sms jag fått den senaste tiden, och samtal jag ringt, kommer från folk jag för drygt en månad sedan aldrig hade hört namnen på. Insåg hur det gapade tomt från många av dem jag tidigare blev "bombaderad" av. Börjar även inse att jag verkligen bygger ett liv häruppe. När man har mer än ett alternativ att göra på fredag och lördag kväll inser även att man trots allt fått lite vänner här! Trivs himla bra... Dock kommer det slängar av hemlängtan och det finns folk som jag bär inom mig och saknar ofantligt mycket.

Fredag kvällen bjöds det på hemmagjorda hamburgare hemma hos Olof och Johannes, mycket gott och himla trevligt. Sen igår kväll blev det indisk mat med Magda och Amanda,got to love it! Sen blev det två förfester, för att i slutändan hamna på nationens pub. Eller ja, delar av oss hamnade där. Allt som allt en himla trevlig kväll. Allt som allt en fantastiskt bra helg faktiskt!

Nu skall jag försöka promenera bort alla amerikanska pannkakor jag har stoppat i mig till frukost!

with love

1 kommentar:

Anonym sa...

amerikanska pannkakor till frukost - gotta love it :)
tryckte i mig några på egg & milk jag med. good shit :)