måndag, september 08, 2008

Måndagmorgon.

Igår plockades det bär och gjordes lingonsylt. Me like.
Sen bakade jag tekakor, som inte fick någon färg.
Vi såg Ice Age.
Sen sov Johan på soffan.

Nu sitter jag under en filt, borde duscha och läsa en text.
"Kön eller journalistik - att utvidga verkligheten"

Men jag fastnade här, pillade lite med bloggen, lät tankarna snurra runt.
Helgen har varit väldigt bra, fredagen fylld med nollning var riktigt kul.
Lördag - matlagning med nyfunna vänner. Bra helt enkelt.

Om en timme ska vi fotas i skolan, sen är det föreläsning på 2 timmar. Sen är jag fri igen, va gör man med all den här fritiden? (Ja vet, jag vet. Snart hopar sig texter att läsa, arbeten att göra och tentor att skriva, över en.. men inte nu.)
with love
you've marked my heart.
stay right where you are.

Inga kommentarer: