söndag, november 02, 2008

One of does nights...

När jag kom hem igår natt kunde jag inte sova, jag var alldeles för uppspelt och fylld av glädje. Så jag försökte skriva och fick det återigen bevisat för mig att jag inte kan formulera lycka på papper. Allt som kom ur mig raderades kvickt för att aldrig få se dagens ljus. Så nu sitter jag här igen, i tappert försök att beskriva glädje, lycka och en fulländad kväll. (kan man ta till stora ord när det gäller smärta så borde det vara okej att göra det när det gäller glädje med, eller?)
Hello Saferide var helt magiska, och när de dessutom spelade The Quiz, låten som fick mig att falla, var min kväll gjord och den hade dessutom bara börjat. Riktigt bra live var de, kul när man inser att band man lyssnar på faktiskt kan sin sak och inte bara är ihop mixade. Sen levererade Teddybears en konsert fylld av sån energi att ingen i publiken kunde stå still. I alla fall inte vi, vi sjöng, dansade och hoppade oss igenom varenda låt.
Det var en riktigt himla bra kväll, och de var riktigt himla bra spelningar. Jag njuter fortfarande vid tanken på gårdagen. Tack, brudar, för en fantastiskt kväll! Nu skall jag koka lite mer te för att lindra smärtan i min hals som har uppstått efter gårdagen, kura ihop mig i soffan och söndagsmysa. Lyckligt medveten om att gårdagen var en kväll att minnas!

with love

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack själv vännen! Jag hade verkligen hur kul som helst!!!

//Amanda