måndag, november 17, 2008

one weekend gone missing

Helgen passerade ruggigt snabbt förbi, grymt bra helg dessutom! Min helg i korta drag har bestått av: Middag med ungefär halva gänget av brudarna i fredags, sen king's head en vända för att träffa lollo. Lördagen bestod i jobb, en himla massa morotskaka och härliga återseenden, plus musik av julia & co på berså. Söndangen bestod av plugga, fika med titti & lollo, middag m familjen och en lite för sent iväg skickad (dock klar) inlämning.

Idag var det tidig uppgång för att kör mamma till jobbet så jag kunde sno bilen. Jag och
julia ska nämligen iväg och fota idag, mitt mission för dagen är att fånga henne på lika många kort som hon lyckas fånga mig! Sitter just nu och försöker fundera ut bra spots att fota på, blir antagligen havet, alla mina vägar tycks leda dit...

Men innan detta sker måste jag börja reda ut oredan jag har skapat i det rum jag nu bor i, leta igenom lite lådor efter saker jag vill ha med upp etc. So off i go...

with love

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu räcker det faktiskt =) sluta fjanta och kom hem till Ume igen!