tisdag, november 11, 2008

så var det en helt vanlig tisdag.

Jag är trött, men igår när jag var lika trött som idag och faktiskt gick o la mig resulterade det i över två timmars twist and turn i en säng som bara blev varmare och varmare. Så tänker titta lite mer på scrubs istället för att sova, för jag avskyr varma sängar.
Dagen har inneburit föreläsning, återsittningsmöte och lunch i caféet med brudarna. Sen promenerade jag och amanda hit hem och sydde på våra dräkter till återsittningen. Groteskt fula, men förhoppningsvis ser folk vad vi skall vara ändå. Grymt kramvänliga kommer vi vara, och heta som få. Rent värmemässigt.


Dagens citat: "Hanna, du får dammsuga min säng! Det ser ut som Piff & Puff har haft sex i den." (efter att jag och amanda ockuperat ninas rum med våra luddiga tyger.)

By the way: Tackade ja till studentrummet idag med, känns bättre efter lite påtryckningar från olika håll. Och med tanke på hur mycket gött folk jag får runt omkring mig lär jag överleva även om min korridor skulle suga, eller i alla fall ha någonstans att fly om så är fallet. oavsett löser det sig alltid.

nu ska jag sova, packa eller läsa lite. imorgon: göteborg.

1 kommentar:

Anonym sa...

du kan alltid springa över till mig!
och vi kommer ha det himla bra så länge vi har varann, haha