fredag, november 07, 2008

opepp.

Det är fredag. fredagar till skillnad från resten av alla dagar i veckan (ee) innebär frihet, inget plugg och att helgen är här, men fortfarande liggande framför en. något man kan se framemot. folk från klassen planerar epp, för att senare låta känslan bestämma om det blir utgång eller ej. känner jag dem rätt blir kvällen utan tvekan fylld av en mängd skratt, märkliga samtalsämnen och definitivt utgång senare!
Så meningen är att man skall vara pepp. taggad. på hugget. dans/partysugen.
I'm not, vilket får mig att känna mig ofantligt tråkig. Kanske borde jag rycka upp mig bara för att slippa känlsan av att vara tråkigaste människan i världen, eller iaf umeå (varför vara så hård mot sig själv). Eller så lever jag ut min tråkighet, hyr en film, popar mycket popcorn, drar på mig mysbyxorna och kryper upp i soffan. Grejen är bara att jag gjorde det sist nämnda igår, och det känns lite trist. (även om favoriter är till för att upprepas) Så jag tar nog och trampar upp till eppn (efter plugget pub, för er som inte vet), hänger me gött folk och väntar och ser om känslan kommer till mig. Det är ju bara att rulla hemma annars, det är ju nerför...

Inga kommentarer: