söndag, mars 30, 2008

säg det inte högt men...

jag erkänner det, jag vill bli det som de flesta tänker på men inte säger. de där orden som står skrivna med stora bokstäver inombords men som man inte yttrar för att inte verka desperat. jag vill bli det som många redan är och det alltför många redan letar efter någon att bli i. jag vill inte leta, jag vill snubbla. måste inte vara idag, inte heller imorgon. kanske inte ens denna veckan eller denna månaden. har jag otur så sker det inte ens detta året. men jag vill. jag tror jag är redo nu, jag tror jag har hittat mig själv och jag tror jag hade klarat av det. så jag säger det man egentligen bara skriker ut i tystnad. de som nästan är förbjudet att säga. men ändå ack så sant för de flesta. jag vill blir det vi alla någon gång längtar efter. och jag är stolt över det!
jag vill bli rosa bubbligt kär
jag vill bli sådär patetiskt lycklig
!kärlek

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu har min blogg kommit igång igen! Det gick inte att blogga på ett par dagar för dom gjorde något plattforms byte eller nåt. Men jag förstår om du har haft svårt att klara dig ;) Hehe! Har faktiskt nämnt din blogg i ett inlägg precis! Hoppas allt är toppen med dig! Puss!