onsdag, mars 19, 2008

för ett år sedan

ett år tillbaka var mycket annorlunda. ett år tillbaka hade jag en vän med hjärtesorg, firade påsken uppe hos mormor och hade vänner som åkte på roadtrip. för ett år sedan ältades det mycker mer än det gör nu. för många har nog mycket fallit på plats på detta år, för mig har saker bara blivit rörigare. för ett årsedan hade jag precis börjat nytt jobb. allt var nytt och spännande. nu känner jag för var dag hur längtan efter att göra något helt annat blir större. starta nytt liv. men inte själv. åka iväg. men inte fly. inte igen.
såg jag snubblar över mina egna förstora fötter och blir kvar här i väntan på att jag skall landa i någon form av beslut. något skall jag i alla fall göra. ett år från nu, är jag någon helt annanstans...
!kärlek

Inga kommentarer: