fredag, september 15, 2006

Ledig dag!

Jag förtjänar verkligen denna enda lediga dag denna veckan, har inte varit utanför mitt rum än... Jag vet att det antagligen kommer ligga en "to do-list" från mamma & pappa med saker jag borde göra i huset. Men idag vill jag demonstrativt ligga i soffan och få vindruvor serverade på guldfat! [as if that's gone happen] Hallå lite uppskattning, pls... Men så blir det inte.. jag skall hämta den varmrökta laxen mamma beställt ngnstans ifrån, sen lämna bilen på pappas jobb och cykla hem. Har jag tur är detta dock det enda jag behöver gör idag [wishing] ...

Nej, nu ska jag börja min lediga dag med att njuta av en brakfrukost framför tv... [påtal om frukost så finns det ett breakfast och brunch ställe på övre husargatan som heter egg and milk, cyklar förbi d varje morgon o deras bagels ser så smarriga ut, vill prova Snart!]

Ciao!

Inga kommentarer: