måndag, september 25, 2006

flitigbloggare!

Missbrukade verkligen ringklockan när jag cyklade upp för Linnégatan idag, folk vek sig som träd i vinden, som gräs under mina fötter ... ringklockor är positivt! I övrigt har dagen varit ganska beige, jobbat ... blev dock inte utskälld på jobbet [vilket jag inatt drömde att jag blev, i drömmen fick jag även sparken..inget av detta skedde!] - positivt! Ja är vrålhungrig - what to do what to do?! Lotta ville käka thai me mig, men jag kunde inte.. måste vänta på min ikea soffa som kan komma mellan 15.00 och 18.00 ikväll.. tur att de är så specifika om när den kommer underlättar ju...! :)

Nej, ut i solen med dig människa & stoppa i dig någon mat med - okej då!

Ciao!

Pst: Biljetter bokade till Catsgöteborgsoperan den 5 nov, weeiihooo!

Inga kommentarer: