söndag, september 24, 2006

brännö

foto tagit av marcus, skit snyggt!

Jobbade i lördags, men bara till 15.00 sen bar det med ångbåtens hjälp ut till brännö. Såå skönt att lämna fastlandet för ett tag och bara VARA! Promenad, grillning, TP, bad, dans på brännöbrygga, super-deg och äpplepaj. Ja, min lördag var soft och Nej, jag hade inte velat ändra på den! Dagar som dessa gör livet värt att leva, trots alla frågetecken. Blev si och så med sömn, vi låg tre på en luftmadrass och de var trångt trots att det var en såndär fet luftmadrass. Någon rörde sig och så var alla i rummet klarvakna, luften sipprade sakta ur vår madrassen och när båda grabbarna gick upp för att kolla utsikten insåg jag att jag låg på golvet. suck! Men vad gör det med för lite sömn? Asch, sån har ju hela veckan sett ut, för lite sömn och käkat dåligt. Börjar bli min vardag, shit ja måste få någon form av rutin i mitt liv. Anyway, det har verkligen varit en helg att njuta av! Igen igen!

nu ska jag laga bulgur, sen simma och basta.

ciao!

Inga kommentarer: