tisdag, augusti 15, 2006

måndag/tisdag

huvudvärk (och nej Ipren, du lindrade inte), tröttögonlock men fortfarande vaken.
jag har helg mitt i veckan, japp japp min helg börjar i morgon - skönt.

senaste dagarna nu har varit lugna, ni vet "jobba-äta-sova"-modellen... var inne en vända på stan i fredagskväll, gosh så mkt folk! så frustrerande också när ja skulle cykla till jobbet både lördag och söndag och de stängt av avenyn och krångla mig fram för att komma till NK. det gick tillslut men jag var både svettigare och senare än planerat. På så sätt är det skönt att EM är över och vi göteborgare kan få våran stad för oss själv igen. Samtidigt är det trist att stan är näst intill tom och att alla friidrotts stjärnor tog solen och värmen med sig någon annanstans. Välkommen hösten!
Nej, en sista minutern resa är vad som behövs bokas.. i Okt, Nov eller Dec (jaja, ja e inte svårare än att ja även kan tänka mig januari..) vill vill vill!

Måste sova nu, innan huvudet trillar av!

Ciao!

Inga kommentarer: