onsdag, augusti 23, 2006

Håll er borta från cykelbanorna...

snälla, snälla ni som älskar o promenera och mer än gärna gör det på cykelbanan! ni som inte lyssnar när man använder ringklockan, ni som tror ni äger vägen och sååå käckt promenerar rakt över utan att ens vrida på huvudet! Vad skall man göra för att få er att förstå att trottoaren är till för er och cykelbanan för mig [oss] på cykel ... suck .... Och så vitt jag vet har ni ingen företrädesrätt på cykelbanor! AGH! Så okej, jag har insett hur irriterande det är med folk som promenerar mitt i cykelbanan [ja, jag har börjat cykla till jobbet!] Från och med nu skall jag vara mycket uppmärksam så fort jag sätter min fot på någon cykelbana, vrida på huvudet och hålla uppsikt så jag inte tvingar någon stackars cyklist sänka farten för att jag är i vägen.. I promise! Can u do the same for me?

Imon jobb, fredag fredrikshamn, lördag jobb & kräftskiva [?], söndag ledig and that's the end of this week! shit, d går fort ändå...

Ciao!

Inga kommentarer: