tisdag, mars 10, 2009

hatar att sätta titlar!

Pst! Jag vill uppmärksamma att titeln inte har något med inlägget att göra!

Jag har inte uppdaterat på evigheter och i min tystnad har jag släppt tanken på att lägga ner bloggen och istället bestämt mig för att flytta den. Dock inte än, då jag fortfarande pillar och finlurar. För er som nu är villiga att följa med den dagen flyttlasset går, förväntar inte för mycket! För även om det kanske tar ett tag innan den flyttas, eller så sker det imorgon, så kommer jag inte ha gjort värsta monsterdesignen på den. Nåväl...

Sedan sist har allt och inget hänt. Mest inget egentligen. Ialla fall ingenting speciellt. Det har blivit en del träning, lite skidåkning, ett besökt till stor staden (aka sthlm), lite dans & fest. Sa jag att jag har studerat lite också!? Det har jag i alla fall, det är ju trots allt därför jag är här. Även om jag ibland undrar...

Oh, utvärdering om vad jag tycker om att bo i studentrum är kanske på sin plats!?
Låt se, jag trivs himla bra i mitt rum, folket i korridoren är det inget fel på. Samtidigt som jag måste erkänna att det här med att dela kök inte är något jag verkligen älskar och jag skulle gärna ha mitt eget. Men som det är nu, fungerar det utmärkt för studen!

Slog på TVn och över på 1an, grymt märklig science fiction film som jag nu trots detta tänker fokusera på ett tag.

with love

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej men ser man på! Ett litet inlägg, jag saknar dem!!! Ska bli spännande att se vad det är för något nytt du har kokat ihop! Puss