torsdag, mars 19, 2009

fosterställning

Det finns dagar då folk kan tala om för en att man borde gaska upp sig hur mycket de vill, utan att det får någon betydelse what so ever. Det finns dagar då man egentligen aldrig borde klivit ur sängen - TaaDa, idag är en sådan dag!

Jag klev upp vid 7, lätt illamående och helt slut trots att dagen inte ens börjat. Fick i mig frukosten även om den var en plåga. Stod och velade framför garderoben länge, utan att se en enda möjlighet till något jag skulle kunna trivas i. Trotsade min känsla och klädde mig. Blev "upphämtad" av julia, tågade tillsammans tills skolan gnyende om att idag inte var "våran" dag. Satte mig ner, svettades, frös, svettades, frös, svettades... eeh ni börjar kanske fatta? Plågade mig igenom två timmar och en lunch, gick hem. Svettades. Frös. Somnade. 2 timmar senare vaknade jag, fortfarande trött och med brutalt ont i magen. Julia tog ut mig på promenad, och det ältades irritation och skola.

Nu har jag precis fått i mig lite av min middag, utan speciellt stor hunger men i vetskap om att "äta bör man annars dör man". Tänker avrunda denna minst sagt sugiga torsdag men en riktig måbra film, och ja, jag tänker ligga i fosterställning under hela filmen!

i hopp om att eran dag varit bättre.
with love

1 kommentar:

Anonym sa...

kul att du uppdaterar lite mer nu =)

<3
L