torsdag, maj 01, 2008

är det okej om jag är helt tom men fylld av tankar på en gång?

jag försöker skriva något, helst något smart, jag försöker formulera meningar som säger något. men finner mig själv gång på gång stirrande ut genom fönstret i väntan. men orden jag vill ska komma, tankarna jag önskade fanns, finns inte och jag slår återigen ihop datorn och ger upp.
för återigen har jag inga ord.
om jag går ett år tillbaka i tiden så skrev jag minst ett a4 om dagen, ord, meningar, tankar, filosofier & annat knas. idag får jag kämpa för att få ihop en rad. en mening. det är inte det att tankarna inte finns, oh nej, det är inte det att jag mår prima och allt är rosa bubbligt. jag kan inte längre töma ut mitt inre på ett tomt papper. jag har förlorat mitt lufthål, mitt sätt att andas... where to go from here?
♥kärlek

Inga kommentarer: