tisdag, maj 20, 2008

after eight & joggingrundan

Jag äter after eight, trots att klockan inte alls är över åtta, och funderar ut anledningar till varför jag inte skall ge mig ut och springa just nu! Hade ju faktiskt ont i halsen i morse, vill ju inte bli sjuk nu borde kanske vänta, de är bättre om jag springer på morgonen, är så trött har ju faktiskt stått upp en hel dag borde kanske bara sitta ner ett tag, har ju inte ätit på ett tag kommer bli jätte trött and so on. Ingen är tillräckligt bra för att få mig att må bra med beslutet att inte springa. Så kanske borde jag dra på mig mina sunkiga spring brallor, lägga en kyckling file på tining och ge mig ut ett tag. Stilla det dåliga samvete jag vet att jag annars kommer ha...

okej, here we go!
!kärlek

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha - undra hur ofta du ar hemma utan att kanna att du borde trana? kanns som ett aterkommande scenarie varje gang du inte har nagot annat for dig :)
jag funderar pa att borja trana nar jag kommer hem... haha!! det har jag som sagt funderat pa om jag borde borja gora sen...nja..kanske 2 ar tillbaka :)
see you soon! love!

Anonym sa...

Blev det någon springtur?! Det dåliga samvetet finns där hos mig hela tiden, men gör jag något åt det?! Nej! Suck! Hoppas du har det bra :) Kommer nog komma hem lite i juni så då får vi se till att ses!! Puss