torsdag, april 24, 2008

otippat

ni som läst denna blogg ett tag eller känner mig vet att jag är sämst på att fatta beslut. jag kan knappt klä på mig på morgonen.. (vilka byxor? vilken tröja?) än mindre är jag bra på stora beslut. jag rådfrågar allt och alla innan jag kan bestämma mig. (inte ens då kan jag alltid klar att ta ett beslut.)
men inte idag, idag har jag klippt av allt mitt hår. ja, kanske inte riktigt, men nästan i allafall. det slutar strax ovanför axlarna. grymt ovant. grymt olikt mig att bara göra detta, helt spontant utan att prata med någon. (well, pratade me lisa.. kort, igår..räknas inte!) Iofs har jag ältat mitt hår tidigare och pratat om att klippa kort. nu är det gjort. vet inte om jag gillar det än. problemet med mig är att jag aldrig vet om jag gillar frisyer förrän när de växt ut igen. typ... suck!

jag är irriterad. sådär inombords bubblande irriterad. tror det ändå sättet att få bukt på min irritation är att träna. o hade min kära kombo varit här nu hade hon blivit putt på mig. men det är hon inte så, jag tänker gå ut och springa. och jag vet, ja ska inte klaga för dig om ja blir sjuk sen.. igen!

!kärlek

Inga kommentarer: