måndag, juli 30, 2007

o hon tänker igen

försvinn så jag kan jag också försvinna.

det är inte ofta tankarna går att förstå, oftast spretar de åt tusen olika håll - ta dig samman.

så jag ler åt de som är roligt, för jag är ju egentligen glad. sen gråter jag när det är ledsamt, det är ju så det skall va. jag är feg när det gäller livet, men modig varje dag. bestämt mig för att njuta till fullo, det är mitt nya val.

pst. seglade idag, så underbart bekymmerlöst och solen som brände i ansiktet. imon, om solen skiner, då måste jag segla igen! mår bra!

/h

[one step forward and two steps back, with the right train running on the wrong track.]

1 kommentar:

Frida sa...

Jag håller med dig fullständigt i det du skrev, det var bra skrivet!

Vill med ut o segla! Men nästa år ... då har vi segelbåt! Då ska jag försöka segla en massa!! Puss!