söndag, april 29, 2007

lamadjur & goda vänner


haft en fruktansvärt dålig dag, ångesten gror i magsäcken och tårarna dunkar innanför ögonlocken [va e d för fel på mig?] dock finns det ljusglimtar på min tämligen gråa himmel, på GP's hemsida stod det om två lamadjur som rymt från en cirkus, det hela kändes ganska absurt och bilden.. well, jag ler ialla fall! [kalla det dålig humor om ni vill.. läs artikeln:http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=342736] det andra positiva är goda vänner som vill hjälpa.
konversation med ljuvligvän [blivande sambo]
J: mäh, va ska du skriva tentan om? jag kan allt om allt...
H: Public Service...
J: Vad är det?
Jag älskar mina vänner! [tacktacktacktack för att ni står ut... f,j,l,k,l,a,j mfl]
grillad mat nu, o ja e inte ens hungrig...
/h

1 kommentar:

Anonym sa...

Kan ju iaf nästan allt om hur man får ett H på bra humör =)

Love ya.
/J