tisdag, november 07, 2006

London imorgon!

Passet har fått ben, jag svär! har letat överallt [& lite till], under kuddar, mellan böcker, i lådor, i väskor, i pappas lådor, i bilen, i köket, i syrrans rum, under soffan och på jobbet... det är verkligen borta! Så jag tar ett bett i det fett sura äpplet och kör till landvetter för att skaffa mig ett provisoriskt pass! Inte nog med att de kostar mig 980 spänn, nej, de skall fota mig också.. på plats! I förd degbrallor, buff och allmänt skabbig efter jobbet får jag en kamera upp tryckt i ansiktet! - Le! Jo tack, det blir ett fint pass att visa de kära britterna, men de är ju inte bildsköna de heller så det kan jag kanske leva med! Sen får jag äntligen passet i min hand, och ser framför mig hur resan faktiskt kan bli av... Trots att jag nu är 980 kronor fattigare, att kortet är vidrigt fullt och att passet faktiskt är gris rosa så kommer resan bli av! UK here I come! Nu skall bara [alfons åberg] väskan packas och små saker inhandlas [saltlakrits, svensk skvaller tidning & annat till chicksen därborta] .. imon bär det av. 15.25 går planet, håll tummarna för mig.. jag hatar att flyga!

Ciao!

3 kommentarer:

Anonym sa...

miiiii .....tomorrow ur mine darling! Fetaste pussen på pannan

Anonym sa...

Jag är avis på ditt rosa pass... men dock inte på att det kostade 980 spänn!! Jag hoppas verkligen du får det tipptopp där borta i änglaland!!!! Så ska jag försöka klara mig utan dig på msn på kvällarna. Hur ska detta gå? ;D Drick lite starbucks kaffe åt mig!! Puss!

Anonym sa...

ha det underbart i london. mailade dig precis och hade glomt bort det sa jag sagfer det nU! ha det underbart! kramar