torsdag, november 16, 2006

iii, nervös!

Det där emailet som bara måste skrivas [helst nu nu] hänger verkligen över mig. Jag får prestationsångest och kan inte formulera en enda mening, det tar tvärstopp! När man vill något sådär äckligt gärna som jag vill detta, då vet man helt plötsligt inte hur man skall motivera varför man förtjänar det eller borde få det! Då står det still i huvudet. Annars kan man ofta formulera många och långa fjäskande rader [ofta fyllda av lögner] och i slutändan blir det hela ganska bra. Ofta till och med så bra att man får det. Nu känns det omöjligt.. vill vill vill ha detta jobb! There's no turning back, ska försöka få iväg det där mailet nu. Sen är det målarkurs med farfar i morgon, längtar så!

/h

1 kommentar:

Frida sa...

HANNA!!! JAG ÄR BÄÄÄÄÄÄST!!!! Jag har löst det!!! Gå in på http://www.sitemeter.com/ så kan du se hur många som har vart inne på din blogg sen!! Yeah vad jag är bra! Det står precis hur du ska göra, jätte lätt! Hittade nån annan som hade det på sin blogg! Puss!