fredag, juli 04, 2008

fuck this

jag har ett breakdown.
jag river mitt hår och min mage sparkar bakut i protest mot mitt beteende just nu.
jag stirrar in i väggen och vrider mina händer i ångest.
im there again.
jag ringer ett av alla namn på listan.
jag försöker besluta något men är oförmögen till handling.
jag lägger på.

mobilen vibrerar, jag stirrar på namnet i displayen, jag svarar inte.
jag har inget att säga.
min mage är fylld av märkliga känslor.
min hjärna går på helvarv.

jag vankar av och an i rummet.
byter låt innan den förra är slut.
jag duschar.
jag äter.
jag är fortfarande oförmögen till handling.
jag tar upp telefonen igen.
ringer ännu ett namn i listan.
jag hör hur jag säger saker.
jag hör hur personen svarar.
jag inser att jag inte vet vad jag vill.
gällande något.
jag inser att jag vill att någon ska tala om för mig vad jag skall göra.

Inga kommentarer: