måndag, april 21, 2008

snörvel, huvudvärk & vitlöksost!

det är alldeles för fint väder för att sitta inne. ändå är det inomhus jag har spenderat mina senaste 48 timmar och kommer tillbringa de kommande. jag är trött på min konstanta förkylning och huvudvärk. så vad gör man när man är för sjuk för att vara ute men för frisk för att ligga nerbäddad hela tiden? jo, man ältar gamla minnen, man äter creme cheesen med smak av vitlök på knäckebröd, man ser Grey's Atonomi säsong 1, 2 och 3 [tack j], man ältar lite till, man skriver hysteriskt långa sms i försök att få medlidande, man kastar långa längtande blickar ut genom fönstret, man äter äpplen, man knaprar huvudvärkstabletter och försöker att tygla sig från att äta upp resterande glass i frysen.
soffan kallar, njut av solen åt mig är ni goa!

!kärlek

Inga kommentarer: