tisdag, april 22, 2008

just another sickday!

Jag har börjat analysera min sjudom, jag reflekterar över allt jag gör. Försöker hitta symptom till någon form av sjukdom. Mår jag illa? Känner jag mig yr? Är huvudvärken mullrande? Sitter den på ett ställe eller som ett band runt hela huvudet?
Tror jag har sett för mycket sjukhusserie för mitt eget bästa de senaste två dagarna... Sanningen är att jag har ont i huvudet, att vanlig ipren eller ibumitin inte hjälper. Jag vet inte än om de starkare tabletterna jag fick av doktorn hjälper helt, men jag tror de tar bort en del av smärtan. Pappa tycker jag ska ringa farbror P, säga symtom och hoppas på en diagnos. Jag antar att han har rätt men hatar det faktum att jag bara ringer honom när jag är sjuk och vill ha hans hjälp. Får mig att känna mig som en dålig människa, o andra sidan har han hjälpt mig förr.....
asch va har jag att förlora?
!kärlek

Inga kommentarer: