onsdag, maj 16, 2007

ett inlägg utan någon som helst rödtråd

  • "You make me happier then I ever thought I could be, and if you let me, I'll spend the rest of my life trying to make you fell the same way...." [chandler friar till monica, awww! beauty!]
  • dagisbarn 1: Har du lång näsa
    jag: Nej, det skulle jag inte påstå... [ler inombords över de söta pojkarna på gungorna innanför stängslet]
    dagisbarn 2: Har du krulligt hår?
    jag: Nej... [gulle dem som inte ser att mitt hår e platt som ... ja ngt!]
    dagisbarn 1: Är du en kille?
    mitt svar blev inget svar, och i min tystnad iklädd mina pösiga jeans och en munktröja gick jag med tappra steg därifrån. [söta ungar, men ser jag ut som en kille? suck]
  • So I don't look back Still I'm dying with every step I take But I don't look back Just a little, little bit better Good enough to waste some time Tell me would it make you happy baby [With every heartbeat -Robyn, så bra låt!]
  • kokosbollar utan kokos, målarfärg mellan fingrarna, en rinnande näsa och oändligt många vänner avsnitt - de va min kväll de!


1 kommentar:

smurfen sa...

va??? en kille +?varför sa du inte som de e egentlgen - at du e pojke me JORDENS fötter ...lol
PUSS