torsdag, maj 24, 2007

sömnbrist

har legat och vridit mig i sängen i mer än en och en halvtimme. för varje minut som går känner jag hur sängen bara blir varmare och varmare. jag hatar när tankarna har övertaget och håller tröttheten borta. sån som jag är nu blir jag alltid innan en resa, ni vet dagen innan äventyret börjar.
här ligger jag nu med en konstig känsla i magen, för mycket tankar och ett alldelese för varmt täcke. i hörlurarna hörs [läs o häpna] jessica folcker "..o nu slänger jag din byrå, för allt ska ju ut som är du.. idag.. vad gör jag nu?".

bläddrade i min dagbok förut, alltid lika spännande, ialla fall hittade jag en checklista över bra saker jag ville skulle hända i mitt liv. en av dem var att hitta lägenhet. så nu sätter jag en bock i den rutan, flyttar i veckan in i en trea i bottenvåningen på en villa i långedrag ihop m L. inte fy skam. grillpartyn, hängmattor, slakeline i trägården, 10 min t havet och.. well do i need to say more?

dagen får avslutas med Life is wonderful med Jason Mraz för sen ska jag banne mig få sova

/h

1 kommentar:

smurfen sa...

10 min t havet ???grillparty???sola i trädgård ??? sa jag: 10 MIN T HAVET???!!! Count me in sister !!! Fetpuss