måndag, maj 28, 2007

flyttångest!

jag har flyttångest, japp!
ligger här hemma i sängen [hos mamma och pappa] och funderar på när min mage skall spricka så att alla dessa fjärilar som bor där inne ska kunna ta sig ut. ni skall veta att jag aldrig gillat fjärillar i magen.. jag är tjejen som ogillar första månaderna av ett förhållande för att de består av just fjärilar i magen och oro. så nu ligger jag här, funderar på att tassa över och sova brevid mamma... för jag har ju faktiskt möjligheten! men imorgon ligger jag och sover i min säng, i ett annat hus.. som skall kallas hem. [hello dramaqueen]
jag vet att det är bra att flytta, ser jätte mycket framemot det, jag vet att det är bra att jag har lite ångest/nojja det innebär ju bara att ja har trivts här hemma hos mamma och pappa (trots våra fighter)...

så stick nu fjärilar, så jag kan sova gott denna sista natt i mitt föräldrarhem [oj, va formellt]

kärlek/h

3 kommentarer:

Anonym sa...

Naaww!!Stackars Dig! Tror nog mamsen uppskattar dig!:D//SIK

Frida sa...

Hej vännen! Oh ja, jag har med haft flyttångest, alla tre gångerna som jag har flyttat. Pirrigt men samtidigt en sån där orokänsla, är det här verkligen rätt? Kommer jag att klara mig själv? Att flytta ihop med Anders var ju inte direkt orosfritt heller. Men alla mina flyttar har gått jätte bra o det tror/vet jag att din med kommer att göra! Något rum här hemma har jag inte kvar, bor i gästrummet när jag är hemma, eller på soffan! Men det känns ändå som mitt hem! Oj vad långt det blev! Puss!

smurfen sa...

baby, du lyckades flytta till UK fr mamma å pappa...tror nog några minuter bort ska gå bra =) besides, tänk på allt roligt d får uppleva också,och d kan alltid häl apå dom juh....värre e d me oss som bestämde oss för att ta steget å bli kvar i UK-långt bort fr mami å papi=/ Stor Puss !!