lördag, mars 31, 2007

en fredag i punktform

  • visste ni att om man håller inne ctrl-knappen och pilen till vänster + pilen uppåt samtidigt så raderar man all text?
  • det satt en groda på vägen, helt stilla... jag satte ner foten precis brevid den, den rörde sig inte. jag stampade precis bredvid den, den rörde sig inte. jag petade på den med en pinne, den hoppade i slowmotion två hopp för att sedan stanna. det kan inte vara kul att vara groda.
  • var på en grym spelning idag, maia hirasawa. riktigt duktig tjej, bra texter och härligt sound. köp hennes debut platta: though, i'm just me. det gjorde jag.
  • ofta klagas det på att västtrafik aldrig är i tid. idag har jag ett exempel på när man borde lipa på någon annan än västtrafik för deras förseningar. vid masthuggstorget hade en personbil kört upp på spårvagnsrälsen och fastnat. jupp, där stod den lilla vita bilen och bakom den stod den stora spårvagnen - fast.
  • sol hela dagen - glädje.

imon skall jag gå på lina.

/h

2 kommentarer:

smurfen sa...

ska du gå på lina ???va sjutton ska du göra d för ??? oh du, bäst du inte föröskte kyssa grodan till en prins ;) Puss !

Frida sa...

Hej hej!!! Så du har/ska gå på lina idag?! Gick det bra? Hoppas det inte var allt för högt! Taskigt med den där bilen, hoppas att den kom loss någon gång! Snart iväg på 30års kalas, jag vill grilla i solen, hoppas jag slipper sitta inne hela kvällen iaf! hanna, jag älskar våren! Blir så glad av vårvärmen, även om den är ca en månad för tidig .... ska man behöva oroa sig för global uppvärmning o växthuseffekten? Nja, inte idag iaf! Puss!