onsdag, februari 28, 2007

I did it!!!

Jag är en sådan liten mes va! Rädd för att såra, rädd för att gå mot andras viljor och rädd för att göra fel. Visst, det kan ju vara bra egenskaper...i alla fall ibland. Men kanske inte när det gäller att säga upp sig! Jag har skjutit upp det i en vecka drygt anledningarna har pendlat allt från "Måste kolla att det verkligen funkar med tiderna på det nya jobbet", "Det är ju fredag, vill inte dumpa de på henne över helgen.. måndag är bättre" eller "Hon är ju så glad efter semestern, vill inte förstöra det nu... jag kan vänta".. Himla mes! Idag samlade jag dock mod till mig, pratade med min kära chef och sa som det var. Givetvis tog hon det hur bra som helst! "Ooo va kul för dig, det kommer bli tomt här men jag förstår dig!" kramkram! Så it's over and done with, ja e nöjd.. Så now there's no turning back!

Bra låt: Audioslave - Doesn't remind me

Nu mat, träna ikväll kanske? eeeh, inte sugen!

/h

Inga kommentarer: